//'97



Home About Stuff Linkies




annyeonghaseyo !
Selasa, 6 Disember 2011 | 0 Superman(s)




_______________________________________________

annyeonghaseyo ! anis imnida ! haha , dah berbahase korea pulak aku , --' . dah lame tak tengok blog aku ney , hehe , u guys okayy ke kayyo ? haha . hope cuti ney korang sehad sepeti aku :) , kalau pergi cuti tuh , jangan lupe beli gift ey ? haha , :D , okay okayy , kali ney aku nak ceter pasal KOREA ! :) , aku tau korea dah ramai orang tahu , cume ak tak ade mase nak tulis , jarang sngd berblogging . sorry deh ! --' . aku rase tak terlambat lagi kan aku nak tulis ? hehe . aku nak ceter pasal group group yang ak minat je . :) btw , korang nampak tak gambar kat atas tuhh ? ha , tau tuhh sape ? takkn tak kenal , comel macam uh . tuhh L (INFINITE) oppa ! :) , comel kan ? comel comel >,< haha . aku tak tau lah pulak bile aku minat oppa ney . anyway , sejak aku kenal artis korea , aku memang jarang dengar lagu inggeris . bile bukak radio je , aku mesti cari lagu korea . kalau tak de , aku tutup . :) , sorry lah aku dah tak minat JUSTIN BIEBER ! :P . yang sekarang ak minat adalah   . haha . jap lagi aku bagi tau , okayy . cube tengok ney




                                                                           






            okayy tak ? aku buat sendiri , ye ? NO COPY , baby ! hihi ♥ . sorry kalau buruk . :')



                                                                 hey ! this is my baby !  ♥  





                                                                      KEY OPPA 



                                                                         
                                                                    JUN HYUNG OPPA 


btw , aku bagitahu korang chingu rapat aku . ( yang minat korea je lah ) . kebanyakan chingu aku memang tak minat .aku tak tau nape diorang tak suke . --'
wawa                > SHINee <
rabiatul             > SUPER JUNIOR <
eyka syafiqah   > BEAST <
♥ fatin shanieza > SUPER JUNIOR<

yang tuhh je , ak tau . yang laen tak ingat . sorry ey ? :) . tengok blog diorang penuh gambar korea .
okayy . aku nak berhenti menulis karangan . see u again dude ! :P bye bye !


# insy blog aku nanti aku letak gambar oppa aku ! haha . btw , sape yang follow aku , nanti aku follow balek ey ? cume lambat sikit . internet aku saket arie ney , mianei ! --' sape yang bace karangan ney , kamsa hamida ! :) ( masih mempelajari bahase korea ) , sorry kalau tersalah !  









Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music