//'97



Home About Stuff Linkies




wahai lelaki !
Rabu, 25 Januari 2012 | 0 Superman(s)


                                                                    comel tak diorang ? of course , baby . :') . haha . don't like it ? do i care ? LOL . 


_______________________________________________
assalamualaikum ! ^^ . good evening too aunty aunty and uncle :) . blog anda sihat ? bagus lah :D . kirim salam kat dye tauu ! btw , lame jugak aku meninggalkan blog tersayang aku ney . aku dengarkan shoutmix dah tak de . dah tukar chatbox . ala , whatever lah . janji aku dah tukar ^^ . lepas aku active twitter , memang aku tak pandang blogger . kesian kat blog aku . sorry , sayang . back to the story , story aku kali ni aku nak cite kenape lelaki tak suke perempuan gemok ? yaaa , bagi lelaki , tak cantek , buruk , selekeh , kann ? kenape diorang tak boleh pikir positif sikit ? pembetulan sini sikit . bukan nak kate aku yang gemuk . but kawan aku . kesian dye . kene clash ngn boyfriend(kawan aku jugak) . diorang clash sebab kan kawan . haa , kawan pun jadi pengaruh . yaa , kawan aku tuhh , duduk jauh . macam mane boleh kawan aku(bf) boleh kenal dye ? facebook kan ade . :) . then tak sampai sebulan (hampirlah) , dah clash . whyy ? sebab kawan ejek . yup , aku tauu bagi laki mesti malu kann kene ejek ? but perempuan pun ade perasaan . hey ! bukan patung , okayy . tapi best ape couple dengan perempuan gemuk . cute jugak . :D . tuhh lah lelaki . malu malu malu . kesian kat perempuan . --' . biar lah kawan kau nak kate ape . act , diorang jealous tak dapat awek cute . :D . but , bagi perempuan , jangan lah pulak bile lelaki suke , lagi gemuk kan . cube diet . tak elok lah kite asyik couple clash . nanti orang kate kite perempuan murah pulak . :) dah macam nasihat pulak . aku kan mak cik . :D . 


#nasib baik laki aku tak kesah , aku gemuk ke takk . hehe . :D . kbai , dude . oudd !




Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music