//'97



Home About Stuff Linkies




aku ter amat sayang kau ♥
Rabu, 14 Mac 2012 | 0 Superman(s)
_______________________________________________
 assalamualaikum ^^

aku dah mule rindu korang lah . hihi   . okayy . aku nak cerite orang paling aku sayang . wahh ! entahlah , aku tibe tibe nak luahkan . don't ask me why do it now , okayy ? memang susah nak lupekan orang kite sayang ? aku dah cube , beb . but :'( . aku memang aku tak sesuai dengan dye . budak paling 'hot' kat sekolah kan ? :D aku tak berani cakap ' I LOVE YOU' kat dye . aku nih pemalu lah >,< . dulu aku tau dye couple dengan orang lain . but sekarang dye dah couple satu sekolah dengan dye . OMG ! aku memang sedih sebab satu dengan aku jugak ! :'( . dalam facebook , dye and awek dye aku add ( dah add sebelum couple ) . diorang memang sweet couple  ♥ . macam mane aku tau ? of course , aku selalu tengok facebook dye . aku tengok penuh wall dye dengan girlfriend . memang susah lah kan kalau cinta bertepuk sebelah tangan . aku ? of course sedih . but nak buat macam mane ? kalau dye dah bahagia , tak pe lah . mungkin jawapan aku nih bodoh , kan ? act , aku nak terang kan dulu awal tahun 2011 (Form 2) , aku tak tahu lah aku mule rapat dengan dye . kire mesra lah jugak . mungkin start aku mula suka dekat dye , hihi ♥ . cume tak berani nak luahkan . sebab ? aku bukan budak 'hot' , atau aku tak sesuai dengan dye ? entah ! --' . okayy , baby . i out dulu :')

#nak tekan kan , aku tak cakap girlfriend gedik ke bohsia or what , but his girl friend is very sweetheart . :D 

                                                                     AKU SAYANG KAU , CAPITAL H ! :)



Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music