//'97



Home About Stuff Linkies




nenek comel ♥
Sabtu, 31 Mac 2012 | 1 Superman(s)
_______________________________________________
assalamualaikum ^^ . 


hihi . kembali lagi . kenape tak suke aku ade ke ? sedih , ey ? ala , sorry lah kalau ade buat salah . ( apesal aku nih --' ) hey ! hey ! girl , boy . nak kenal sorang perempuan nih takk ? cantik ? comel ? gemuk ? kurus ? pendek ? tinggi ? mesti korang tertanye-tanye kan ? ( sebenarnye tak pun , kan ? ) . this is baby ♥ .aku bukan nye lesbian . okayy ? kiteorang memang rapat gile gile . ( tak de lah sangat ) . ciri ciri dye ? okayy , aku mengaku dye memang comel *sangat sangat* . nak cium cium je :* . ( hanya tahan dalam hati ) . kiteorang rapat sejak tahun lepas . sebab ape ? sebab dye hoottt ! haha . no lah . sebab aku nak sangat  buli dye yang cecomel sangat tuhh . :D . macam macam c=aku mengadu kat dye ( kire dye mak aku jugak lah ) . nasib baik tak bosan . tapi tak tahu lah dalam hati . bila bukak muka buku je , pasti kiteorang wall-to-wall tak pun IM . kiteorang selalu gunekan sayangg , baby , honey , dear . haha . * kata kata manje* . jealous ke ? of course tak kan ? eleh , korang buat macam tuhh jugak kan ? (tak baik menipu :P )  alah , bende hanya main main je . tidak ade kene mengene dengan yang telah meninggal dunia atau masih hidup ( cehh wahh ! ) . kadang-kadang kiteorang gile gile ( memang perangai kami macam tuhh --' ) . dye nih kadang-kadang saje je buat aku naik angin . sakit nyee hati . eee ! tapi sometimes jugak , dyde lah buat gembire sampai jadi gile gile . haha . thank youu , baby  ♥ . masuk tahun nih ( 2012 ) , kami tak rapat dekat sekolah , hanya talktotalk dekat facebook . kadang kadang memang rindu sangattt dekat dye . tapi kiteorang berlainan kelas :'( . mujurlah , dye pun sayangg kat aku jugak . I LOVE YOUU . #FACT :) . tapi sekarang dye naik sombong lah dengan aku . budak hott , tahun ini . ye lahh . benda tak tipu , okayy ? sekarang dah tak nak bagitau aku ape ape pasal dye . mcg pun kadang kadang .dye dah bergaul budak budak hott . so , agak melupekan aku . hmm . tak pe lah , asal kan dye bahagia , cukup lah untuk aku . :') . okayy lah ,

TO YOU , NENEK :
I LOVE YOUU 
I MISS YOUU  ♥
THANK YOUU , SELAMA NIH MENJADI KAWAN AKU :')
KAU MEMANG SENTIASA COMEL GILE BABI  ♥
MAK CIK SAYANG NENEK  ♥

BYE BYE , BABY GIRL 

this girl : ANISA YASMIN





Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music