//'97



Home About Stuff Linkies




PinPonPotPet
Jumaat, 20 Disember 2013 | 0 Superman(s)



______________________________________________________________________

Assalamualaikum :))
Salam Sejahtera *tunduk hormat sikit*
Dan
GOOOOOOD MORNING PEPEL IN D'HOUSE !!!!!
What time is it ? oh , 4.28 a.m already , dude .
hehehehe . halloween night !

Sebenarnya , saja je nak update blog ni . So lets start the story .........................
hmmmmm...........................................
hmmmm..........................................................
hmmm....................................................................
hmm................................................................................
hm..................................................................................
h...............................
haaaaaaaaaaaa ! dah tahu . hahahaha . maaaf . tadi waktu untuk aku berfikir . nothing happen to me . biasa je , normal je kehidupan aku semalam . cuma sekarang aku dah gemuk ! hehehe . gua update lagi blog ni . aku rasa ni last kot update . blogskin yang aku pilih agak menarik . ceh waah ! pui puii . lagu pun dah boleh pasang :) cuma kosong kiri dan kanan je . nanti ah buat . penat tahu nak cantikkan blog ni . nak masuk contest , tapi pergh aku memang mals nak update bagai . hahahahaha . typical me . yess , aku mengaku aku memang jeles lah jugak tengok orang cantik kan blog . macam mana diorang ada masa untuk semua tu ? memang aku tabik ! congrates korang !

haaaa , satu lagi . baru baru ni , adik aku masuk wad . sakit apa ? demam denggi :'( harap minta jasa baik sapa sapa doakan dye cepat sembuh :) school days are around the corner . so aku harap dye sempat sembuh before the school start . kadang kadang aku teringin weh nak masuk hospital . tak tahu kenapa . rasa tu membuak buak . selama 16 tahun aku hidup , aku tak pernah lagi masuk hospital . sebab tu aku teringin . adik aku masuk hospital swasta , tu buat aku nak masuk sangat sangat ! hahahaha .

oh ya ! aku malas nak lama lama ni . nak tidur jap lah . hehehehe . congrates for who got 8A, batch 98 ! sapa tak dapat tu , bukan bermakna korang gagal selama lamanya . mungkin itu satu prengajaran :) take it positive . and now ur focus to SPM ! so do the best , babe ! wish u luck ! hahahaha . k tu je kot . k byeeeeee . gua mahu beradu . mahu mimpi manis . zZzzZzzzzzZZZzZzZZzz .





Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music