//'97



Home About Stuff Linkies




Pleasee :'(
Khamis, 14 Februari 2013 | 0 Superman(s)
_______________________________________________________________
 
Kenapa ? Kenapa ? Kenapa ? Aku tak faham lah weh . Kau tahu tak ? Dah bape kali kau sakitkan hati aku ? Tahun lepas banyak weh ! Banyak sangat sangat . Takkan kau nak ulang jugak untuk tahun ini ? Kau tak sedar ke selama ni ? Aku banyak bersabar dengan kau . Aku banyak berdiam diri dari bercakap dengan kau . Aku jauhkan diri daripada kau . Aku buat semua tu sebab aku merajuk , marah dengan kau ! Aku tahu selama aku merajuk pun , marah kat kau pun , kau tak sedar pun kan ?
 
Kenapa tahun lepas aku buat kau macam tu ? Sebab kau dah jumpa kawan lagi 'perfect' dari aku , kan ? Yee , aku memang sedar sape diri aku ni . Tak perlu kau nak sebut sebut . Aku tak tahu kalau kau sayang aku ke tak ?Soalan tu selalu bermain main kat kepala aku bila aku ingat kan kau . Macam mane aku nak lupakan ? Nak jauhkan diri daripada kau ? Tak nak bercakap dengan kau ? Nak nak pulak kau tu selalu ade depan mata aku . Sejak tahun lepas , aku sayang kau wehh . Sayang kan relationship ni sangat sangat . Tapi entah bila , kau pergi kat orang lain . Kau tinggalkan aku macam ni . Bukan aku nak maksud kan aku jealous , cuma kau buat aku macam sampah ! Faham tak ? Sampah jalanan tu .
Hmm , aku tak tahu mane silap aku kat kau . Kau jumpa orang lagi perfect kann ? Kenapa aku tak pernah melarang kau ? Sebab aku tak de hak semua tu . Aku bukan sape sape dalam hidup kau . Sejak kau jarang bercakap dengan aku , Sejak tu aku annoying dengan kau . Kau pergi kat tempat lain , hmm .
 
Ingat tak ? Tahun lepas , kau pernah menangis sebab aku ? Aku tak tahu pulak air mata kau tu sanggup tumpahkan untuk aku ni . Dan tahun ni , kau keluarkan air mata tu lagi sebab aku kata aku nak 'pindah' . Hmm , aku tak faham dengan kau ni . Entah lah . Nampak je aku buat bodoh pasal ni semua , tapi dalam hati hanya tuhan je tahu wehh .
 
Kadang kadang kau ni kejam sangat sangatt . Kadang kadang tak . Hmm , tahun ni , kau nak sakitkan lagi hati aku ni ? Nak ulang balik ? Kenapa kau jadi bitches sangat ni ? Kau ni apehal nak jadi perempuan murahan ni ? Hish , geram tahu tak dengan kau ni . Jangan lan mengedik depan lelaki 'player' tu . Tolong lah . Aku takut kau menyesal . Menyesal sangat sangat . Dye dah orang lain . Kau faham takk ?  Dah tu , kenapa kau nak menggatal lagi ? Yang si jantan tu pula , suka lah kau buat macam tu . Kawanku sayangg , aku berharap sangat aku dapat ubah perangai gedik kau tu . Tapi satu je aku cakap , aku ni sape bagi kau ? Hanye status 'kawan' je wehh . Aku tak hak nak larang kau . Kau pun suka bila kene usik dengan player tu . Hmm , aku tak tahu nak buat sekarang . Aku tak buat apa apa . Aku tak boleh ubah apa apa . Aku tak boleh cakap apa apa . Nanti lagi kau benci aku . Aku tak nak . Cukup lah aku tak bercakap dengan kau setahun . Perit dohh semua tu .
 
Aku hanya boleh berdoa agar mata kau terbukak , hati kau terbuka . Tolong lah aku minta kau lupakan player tu . Aku tak suka . Pleasee , aku merayu sangat sangat . Jangan lagi sakitkan hati aku ni . Aku sayang kau . Sayang relationship friend ni . Hmm :/




Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music