//'97



Home About Stuff Linkies




DREAMING OF CRUSH ♥
Sabtu, 18 Ogos 2012 | 0 Superman(s)


_______________________________________________
assalamualaikum ^^

yeay ! hari ni dah last puase . best nyeeee . esok dah boleh raya . wahahaha . tapi dah tak boleh sembahyang terawih . semalam malam terakhir :'( . takpe , tahun depan , insyaallah ade :) . ape macam ? dah beli baju raye ? kasut raya ? ala , semua dah beli kann ? aku pun dahh . :D . sukesuke . semue baru baru . emm , bau kedai . setiap tahun macam tu . bile perayaan , semue nak lawa lawa . then , tunjuk tunjuk kat orang . "aku ade baju baru" . ecehh , manusia sekarang . radio pun dah main kan lagu raya . tv punn dah siarkan pasal raya . kesian orang cine , ngn india . hei ! adei , bersabarlah . 

hari ini aku happy sangat :) . pasal ape ? wahahaha . Last night , i have dream about my crush ♥ . haiyo ! aku dah tak suke dye . tapi , bile mimpikan dye , ahh ! rindu pulak . aku mule bayang kan dye . pleasee lah anis . dye tak pikir kan kau pun . kau jangan terhegeh hegeh kan mamat tu lagi . huaahhh ! aku sayang dye lagi . macam mane ni . nak tahu tak ? dalam mimpi tu , dye gile baik dengan aku . rapat ngn aku . ahhh , best nyee kalau bende tu realiti . aku dah mimpi aku kapel dengan dye . ahh , syok nyee . hee *tayang gigi*

#AKU BERHARAP SATU HARI NANTI KITE BOLEH BERSAMA .









Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music