//'97



Home About Stuff Linkies




PENAT TAU TAK ?
Ahad, 8 Julai 2012 | 0 Superman(s)


_______________________________________________
assalamualaikum dan salam satu 1 Malaysia . cehh wahh ! --' *hormat* . 


hoi hoi . sihat tak ? sihat ? sihat ? aku ? alhamdullilah . sihat :) . lama tak update . haii , penat tau update blog punye pasal . comel tak ? comel takk ? :D . *jawab ikhlas tau* . kadang kadang malas nak update :D . lame pulak tuh . haish ! bile mase terluang , jangan sia sia kan . kadang kadang jealous tengok , semua dah update . aku ? hmm :/ . okayy . start cerita . :)


sejak aku masuk asrama niy , dye lah tempat luah perasaan , dye tempat aku ngadu . aku sayang dye . sampai kalau aku gaduh , aku serba salah dengan dye . pernah kami gaduh , selama seminggu tauu ! :D . berbaik pun sebab orang ketige . dye pun serba salah gaduh dengan aku . itu aku mengaku memang salah aku . aku dah mintak maaf tapi dye buat don't know . bengang lah aku . dah pujuk , jual mahal . tapi tuh citer lame . sekarang , aku sendiri pening kepala tengok kawan aku niy . dah nasihat pun , still sama . aku pelik sama ada dye hypocrate depan budak tuh atau ikhlas ? aku pening . dye kate dye tak suke budak tuh . puas aku suruh dye jauh dari budak tuh sebab aku sendiri tak suke budak tuh . tapi bile aku cakap dengan dye "tinggalkan dye tuh" , then dye jawab "habis dye nak kawan dengan siapa ? kesian lah wey . " . aku cakap "habis sampai bile kau nak hypocrite dye ? " dye jawab "entahlah " "kau tak penat ke ? " "penat lah" " bile aku dengan dye (budak tuh) kau jugak nangis , kau jugak tak suke , kau tak suke kiteorang gaduh , aku jugak terpaksa ikut cakap kau sebab aku tak kau sedih . aku hypocrite depan dye demi kau . tau tak ? " . haii , serabut kepala memikirkan pasal kau , kawan . serba salah . dye cakap dengan memang dye tak suke budak tuh . tapi kenape aku balik je dari asrama , bukak je facebook . aku bukak wall kau , kau buat status yang menyakitkan hati "secara rasminye *sensored*is my best friend forever " whatafak ? ape function kau buat macam tuh . aku tak jealous  , tapi patut kau tipu aku ? siap dp kau bergambar dengan dye . grrr . kadang kadang penat layan kau . kejap suke , kejap tak . kau nak jage perasaan sape sebenarnye ? tapi aku tak boleh nak  paksa kau . kau bukan sapa sapa . kau hanya kawan aku . hak kau , aku tak boleh usik . aku nak kau tau satu benda , apa apa jadi lepas niy , kau tetap kawan aku  tauu :) 



Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music