//'97



Home About Stuff Linkies




SUMPAH ! AKU MALU .
Ahad, 8 Julai 2012 | 0 Superman(s)

_______________________________________________
assalamualaikum ^^ . 
haa , ini satu lagi cerite . hai , sejak balik asrama , aku memang banyak cerite . :D . nak tahu tak ? nak ? meh , dengar . 

hari tuh , waktu prep malam asrama , aku dengan kawan cerite pasal crush masing masing >,< . bukan belajar pun ! haha . kiteorang borak borak , gelak gelak . sampai satu DM tuh dengar kiteorang gelak gelak . :D . biase lah cerite yang melucukan . then sampai satu tahap tuh , kawan aku tanye , "bangga tak dye jadi olaragawan sekolah ?" aku dah terkejut tapi pada waktu yang sama , aku buat isyarat mata . O.O . gile ke ape ? cakap kuat kuat pulak tuh . aku cakap lah "ape yang kau merepek niy ? " time tuh aku nak cover malu . nak tahu sebab ape ? mase tuh , kawan aku yang seorang duduk sebelah aku , kau tau ? dye dah lah ex-oragawan sekolah tuh . hai , mane nak letak muke , beb ? aku pulak dah lah rapat ngn dye . haish , malu malu . tapi waktu tu , dye senyap je . tak cakpa ape ape . aku rasa dye tau , tapi macam dye buat don't know je . pelik , pening kepala . dye takkan takde respond ? aku rase dye malas nak amik tahu kot . bagus lah tuh . tapi aku takut dye pikir pulak . tolong lah . aku memang dah takde perasaan kat dye . dye tuh setan . aku je bute , boleh suke kan dye . tolong lah percaya . kawan aku yang cakap tuh , dah cuak . dye nampak aku isyarat mata . kurang ajar . tunggu lah , kau . dah bape kali , kantoi dengan dye . sah sah memang dye tau lah kan ? malu sangat sangat . lantak lah , dye pun tak cakap ape ape . :) 

hari tuh , pun waktu prep malam . kiteorang berangan . berangan dengan crush masing masing . haha . siap berlakon lagi kat DM tuh . boleh buat drama tau ! kelakar . itu lah perempuan , tak dapat crush pun , berangan pun jadi lah . 


#MACAM MANE NAK BUAT ANGAN ANGAN TU JADI KENYATAAN  



Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music