//'97



Home About Stuff Linkies




EYKA TSK ♥
Sabtu, 15 September 2012 | 0 Superman(s)

                                                                     ▲ NURUL SYAFIQAH BINTI AHMAD ANUAR . 

_______________________________________________
Hello hello . ^^ . eh , eh , assalamualaikum warga dunia XD . ape khabar ? baik baik saja ya . sebelum tu , SELAMAT HARI RAYA . *nak habis raya baru wish --'* sorry sorry , busy lah akhir akhir ni , banyak sangat benda nak buat . PMR pun nak dekat . hadoyy ! gerak gempur pun tengah jalan . ape ape pun , doakan aku 8A PMR . AMIN ! terima kasih ^^ .
entry kali ni , pasal seorang budak comel comel lotteh . she is my friend :) . kenapa ? terpegun dengan dye ? cantik kan ? comel kan ? semua baik baik ade pade dye . tu kan ape yang korang tengah pikir sekarang ni ? nampak suci je budak ni , act , tak pun . pandai berlakon depan depan . dye ni kuat buli aku , kuat mengutuk aku , kuat merajuk dengan aku . semua dye kuat kuat . aku terpakse lah bersabar --' . okayy , aku main main je . budak ni memang baik pun . *angkat tangan kat bahu* . dye ni kadang kadang terlalu baik lah pulakk , kutuk kawan sendiri , tak mahu . dengar je orang cerita cerita depan dye . yang dye , dengar dan diam . bile tanye , diam je . tak pe lah , dah perangai dye macam tu . dye ni pun minah K-POP antrabangsa . cakap orang , dye yang lebih-lebih . pastu suke malu malu kan aku . dengan aku , berani lah buat . tapi , aku sayang dye sebagai kawan . maybe , this is the last year we met :') . takot takot lepas ni , semua dah melayang pergi tempat lain . *muka sedih* . 
eh , terlupa pulak , entry ni pasal nak cakap dye ade tulis entry hari raye kat---> blog dye<--- . pasal entry tu , banyak nyee pasal aku . grrr -,- . bukan yang baik baik pun nak tulis pasal aku . terima kasih lah , budak comel . aku menghargai ape yang kau tulis kat enrty kau tu , sekurang-kurang nye kau jugak aku ni :') .



#HARI MALAYSIA SAMA DENGAN HARI JADI PUSPA NUR FARAH ^^ .





Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music