//'97



Home About Stuff Linkies




MAK TERCINTA ♥
Jumaat, 28 September 2012 | 0 Superman(s)

mak saya yang pakai tudung oren tuu ^^ .

_______________________________________________
 Assalamualaikum ^^ . Ehem ehem , minggu ni balik asrama . Tuu yang update blog . Hihi. Sekarang aku dah rajin nak update blog . act , jealous semua update blog . sampai aku ? Kesian blog aku sampah sarap . Sorry , sayang . Dah lame aku tak jaga kau . Ohh , so busy untuk PMR -,- . Act , hari ni aku ade buat salah . dengan sapa ? mak yang tersayang . Kenapa ? Tadi , aku study up dengan kawan aku , nurul syafiqah tuu . Haii , tak kan tak kenal kot . Pastu , aku mengantuk sangat . Aku biar je eyka study sorang sorang . Haha . Kesian dye . Tak pe lah aku dah kire baik aku teman kan dye . Kalau takk , lame dah , aku tinggal kan dye , tidur kat asrama lagi bagus . ade jugak katil . aku teman eyka kat surau . mula mula kat library tapi handphone dye habis bateri , so dye pinjam charger aku . charge kat surau . baru line clear . Hmm , then eyka nak balik pukul 4 . Bapak dye jemput . Aku mase tu , mane puas tidur beb . Sebab pukul 3 start aku tidur . 1 jam ? grr -,- . 
Lepas hantar eyka , aku nak tidur kat asrama jap . Sebab mak aku datang pukul 5 . So aku mase satu jam lagi tuu . Aku siap letak jam loceng kat sebelah . Nak tau tau pukul berape aku bangun ? Aku sedar sedar dah pukul 6 ! Aduhh , memang aku dah terpikir mak aku mesti mengamuk sakan .Tuu semua jam loceng punya pasal . Dye tak bunyi pun . Biadap dohh jam tuu . Bila aku turun dari katil je , aku tengok mak aku sampai dorm aku .  Apa lagi cuak lah aku . Macam lah pulak hantu yang datang -,- . Dengan tak kemas barangnyee . aku sumbat je ape yang patut bawak balik . Sampai kat kereta , habis kena marah . Aku diam je lah . Dah mwmang salah aku . Macam macam dye maki hamun aku . Biase lah tuu , bila marah menguasai diri , mula lah setan kat sebelah tuu . Sampai je rumah , mak aku diam , aku diam . Aku masuk bilik , nak mandi . Mak pun same . Sekarang ni , dye tak keluar dari bilik dye tuu . Aku tak berani nak masuk . Seram wey . Biar lah dye reda dulu . 

Untuk mak tercinta :
Umi , angah minta maaf . Angah bukan saje saje je nak tidur . Angah letih sangat . Angah tau ituu memang salah angah . Sekali lagi , angah minta maaf . Insyallah , angah berjanji tak akan tidur lagi . Umi , jangan buat angah susah hati . Angah takut Angah tak sempat mintak maaf kat umi . Umi , dah banyak kali angah sakit kan hati umi . Angah minta maaf sangat sangat . Umi , angah bukan anak mithali . Setiap manusia pernah buat silap . Tak ade yang sempurna . Cuma , angah tak nak dianggap sebagai anak derhaka , anak biadap . Sorry , kalau perangai angah sampai ke tahap melampau . Umi , PMR angah nak dekat . Angah nak minta ampun & doa daripada umi . Umi , doa kan dapat menjawab PMR nanti tauu . Angah sayang umi sangat sangat *cium bertalu-talu* . Angah tak kan sia sia harapan umi dengan ayah :') . Insyallah .

#Doakan PMR saya 8A tauu ! Terima Kasih :')



Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music