//'97



Home About Stuff Linkies




LELAKI SI BB PIN
Sabtu, 29 September 2012 | 1 Superman(s)


_______________________________________________
Ehem ehem . Ready ? 1 , 2, 3 Go . Assalamualaikum , Selamat Sejahtera Dan Salam Satu Malaysia . Ecehh , macam pembaca berita pulakk ! teringin kadang kadang . Biase lah remaja , semua benda nak cuba . Tapi jangan cuba cuba amek benda haram . Ingat tuu ! Hihi . Berleter macam mak orang . Haa , Hari nak update pasal apa ? Nak tau ? Nak tau ? Pasal budak . Sapa ? Lelaki ke Perempuan ? Of course lelaki , sayangg . Dye ade buat salah dengan aku . okayy okay . Kita ceritakan yang mula mula . Macam nii , aku tak kenal pun dye . Hari apa ek ? Hari Ahad malam , dye start mcg aku . Aku tak tahu lah mane jantan ni dapat no. aku .Waktu maghrib pulak tuu . Nasib waktu tuu , aku sakit perempuan . Biase lah , perempuan kan pantang nampak no. yang tentera kan handphone tu kan mesti orang nak kenal . Aku tanye lah sape dye . Sorry , aku nak sensored nama dye . Sorry again --' . Lelaki ni budak johor . Then lepas tuu , kitorang mcg . Takpa lah kalau sanggup berhabisan 5 sen untuk mcg dengan dye . Aku tak da lah berkira sangat . Hanya untuk 2 malam je kitorang mcg . Nampak tak dye nak memperbodohkan aku kat situ ? Hey , kau ingat aku perempuan bodoh ?  Perempuan murah ? Dalm 2 hari tuu , lah banyak betul ayat manis dye bagi kat aku  Okayy , 65% aku tergoda dengan dye . Pempuan tau je lah , pantang kene bagi ayat sweet sweet je . Dan hari tuu , birthday dye . Dye suruh aku wish . Aku wish lah . Pastu nak pulak present ? Aku cakap lah nak apee ? Dye nak aku tulis HAPPY BIRTHDAY dala satu kertas , then tangkap gambar sent kat dye . Aku pun ikut lah . Nak jaga hati dan perasaan dye . tapi bila lepas tuu , dye dah text aku langsung . Errr , aku rase dye tengok aku buruk aku kot . Okayy , fine aku memang buruk pun . Mesti kau menyesal kenal dengan aku kan ? Aku sedar sapa lah aku nii . Terima kasih dalam masa 2 hari kau bagi aku merasa couple ni . Jasa kau akan aku kenang ., Jangan risau . Sekarang , dye tengan tweet dengan aku . Ohh , ingat pulak dekat aku . Fikir dah ade perempuan lain . Sorry lah , aku buat buat aku tak kenal kat kau . Aku tak tau hati aku sakit sangat . Aku rasa macam main main kan aku . Tolong lah faham perasaaan perempuan . Kalu kau jadi perempuan pun , kau akan ras benda yang sama . Please lah . Aku nak kau faham . Terima kasih :') .


#Kawan aku nak berbaik semula . Aku tumpang gembira .



Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music