//'97



Home About Stuff Linkies




PMR Dah Habis woi ! !
Isnin, 22 Oktober 2012 | 0 Superman(s)
 
 
 
 
 
  *opp .. opp .. oppa gangnam style*
_______________________________________________
holla ~~~ budak comel . Ehem ehem . Lupa pulak --" . Assalamualaikum :) . Haa , kan manis tu ? ;D . Lalalalalalala~ gembira dalam hati ini . ^^ . nak tau sebab ape ? nak tau ? nak ? nak ? *sengih kerang busuk* . sebab .. .. .. PMR 2012 dah habis lah ! ! Wahahaha *menari gila* . aku suka sebab aku dah habis menjawab semua kertas kertas tuh . Ahhh , betapa leganya hati aku sekarang . Tak payah pikir sangat . Hanye laptop dalam otak aku nii . Nampak sangat aku ni , gila online . Eh , suka hati kite lah . Hak kite , janji kite tak kacau hidup awak tuh *jeling tajam* . Muhehehehehe . Selama 9 bulan perjuanganku , akhirnya sudah selesai . *gelak orang kaya* . Choopp ! *air mata mula mengalir* . Belum habis lah , banyak lagi nak kejar . SPM pun aku tak lepas lagi . Jangan hooray hooray sangat :'( .  Ape yang perlu buat , solat hajat . Mintak mintak dapat cikgu yang baik hati bagi markah lebih . AMIN :) . Tapi kan . Tapi kan . kan ? kan ? Apa kata kite have fun sikit . Asyik belajar je . Hey ! Tak bosan ke hidup macam tu je ? Belajar je . 24 jam belajar ! belajar ! Tuhan  tak kata pun 24 jam tuh hanye untuk belajar kan ? kan? Yeeee , sayangg . saya tahu dengan belajar lah boleh bawa kejayaan . Tetapi kalau pikir pikir balik hari hari buat benda sama , tak bosan ke ? mengadap je buku tuh . Grrr -,- . Kalau aku , dah lama berjoget joget ;D . Haa , tengok kan dah lari dari tajuk asal ? Haii , aku nii berleter macam mak nenek . Berjela jela aku cerita . Wahahahaha . Sorry ek ? Sorry . Act , nak kata ni je , 
PMR DAH HABIS LAH ! 
hahahaha . nak je jerit kat gunung kota kinabalu tuu . Baru best ! Sekarang , buat dah sudah , yang tinggal cuma bertawakal , berdoa , meminta sesuatu yang baik kepada YANG MAHA ESA :) . Moga moga PMR 2012 dapat memecah rekod ! YEAH ! HEY ! Budak budak form 3 SAAS , semoga dapat 8A tau ! AMIN ! *lompat atas katil* .  
 np:Tonight , We Are Young ~ 




#Terharu bace blog adah . T..T



Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music