//'97



Home About Stuff Linkies




Haaaaallo pepel !
Khamis, 28 November 2013 | 0 Superman(s)





p/s : hehehehe . Jangan melting lak pulak yeee . Saja je letak . Tak minat punn .

__________________________________________________________

"BABY BABY BABY wuuuuuuu
 BABY BABY wuuuuuuuu..."

Assalamualaikum dunia ! Heeeeeeeello pepel ! Haaaaaaaai awak ! Hooooooooolla everybody ! hehehehe . Dah macam apa je kan ? lol . Ya allah , rinnnnnnnndu gila kat blog busuk aku ni . tersangat teramat terpaling rinnnnnduuuuuuuu blog niii . hahahaha . hampir setahun rasanya aku tinggalkan dunia blogging ni . Tengok lah last aku update bulan 3 . Tak percaya ? Pi lah check saaayang . Tak haram pun . Mesti nak tahu sebab kan ? PERTAMA malas . hehehehehe . Aku tak selalu up-to-date le . KEDUA my lappy rosak . Ni on pun pakai komputer office mak . Lepas ni tak tahu boleh up-to-date ke tak ? Let it be . Aku memang tabik betul orang yang selalu update blog dye . Everyday , every hours , every minute , every second . Kalau aku memang tak le . Buat blog dulu pun hanya saja saja . Sebab jeles tengok orang lain ada , biasalah manusia kan ? Pastu lama lama aku makin malas nak update . Nak tulis blog , ayat dah macam karangan SPM . Kalau boleh macam tu , lama dah aku rasa aku A+ . Hahahahaha . Perasantan . Okay . Lets talk about my history since i left this blog very very  long time . hahahahaha . sowiy . saja broken sekejap .

Macam macam cerita aku nak kongsi sebenarnya . Tapi terlalu banyak , terlalu bosan lak korang nak baca .((ada ke orang nak baca?)) hahahaha . Pi lantak . Tapi ada satu story ni , aku nak cerita pasal ......hmmm..... hmmm.... nanti le lah weh . Tiba tiba rasa malas tu dataaang . hehehehe . Tunggu le sambungan kalau korang sudi nak baca . Maaf ye tuan , puan :) okay le . Saya mahu undur diri . Sekarang nak tengok rancangan memasak . hehehe . Sejak bila lah anak salim ni pandai bawa diri pergi bidang memasak ni ? ada leeeee . Nanti lah aku cerita eh ? maaf sejak akhir akhir ni aku agak busy . Tahun depan dah SPM . yeayyyy ! Tahun honeymoon dah habis . Dan mungkin tidak akan membuka blog aku yang tersayang ni atau erti kata lain tak langsung ! huhuhuhu :'( . k byeeeeeeeeeeee .



Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music