//'97



Home About Stuff Linkies




Review novel - "Kahwin 6 bulan aje?!"
Jumaat, 13 Disember 2013 | 0 Superman(s)



(hihihihi . ni lah buka kita :3)

_____________________________________________________________________ 
Assalamualaikum dan sekali lagi selamat pagi , pepel yang disayangi . How's your day ? And here i am , overnight again ! Hihihi . Aku adalah jelmaan burung hantu jadian . Hahahahaha . Merapu . Jom balas dendam sebelum bukak sekolah . Nak join ? hahahaha . Okay . Apa kita review novel nak ? Jom !
Hari tu aku pergi Mines tauu ! Aku tak sangka waktu aku pergi tu ada festival buku "BIG BAD WORLD" ! Serius aku cakap , memang best sampai aku pening dan tidak membeli apa apa pun . hahahaha . Pusing punya pusing , satu pun aku tak keluar duit . Sedih tau . Serius .
Tapi tujuan aku pergi situ pun sebab nak beli novel . This is my first time , i doing the crazy thing ! Aku beli 4 novel sekali gus tauuu . hahahaha . Gila nafsu sampai i cant control myself . Memang berseri seri muka aku . Balik dari Mines , biasa lah kena membebel . hahaha apa lagi pekak kan telinga je lah . Novel pertama aku buka , ialah "Kahwin 6 bulan je?!" by Anabella . Jom review !
First of all ,i would like to say congrats kak anabella ! Thanks aslo for making this novel . Ia telah berjaya mengeluarkan air mata saya ni . Even baca banyak kali pun , mata ni tetap keluar air mata . Dah sah lah jiwa aku tangkap leleh . k fine admit that . hahahaha . Jalan cerita yang which i like the most . Menarik sangat sangat ! Rania Ixuna , what a weird name but wonderful inside ! And Emir Enrique , nice guy i think le . Kacak , kaya macam novel novel yang lain . Tapi aku memang superb suka gila watak perempuan dalam novel ni . I wish i can be like her ! hahahaha . Pandai kak anabella selit pasal keagamaan . Tu point memang aku kagum . Sweet ? Sangat . Tak tipu . Sedih gila tu part Alex and Ixuna :(( sedih gila gila . Nak tahu lebih lanjut ? Aku malas nak tulis sinopsis dia tau . So u better visit anabella's blog . Or you just buy this novel ! Make as your collection . mungkin tak rugi beli . hehehehe . Itulah review aku pasal novel ni . Ni salah satu novel paling aku suka ! Again , syabas kak anabella . So lepas ni nak review novel lain lak . k byeeeee .                     

                                                     HERE ANABELLA'S BLOG

          



Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music